Saturday, July 16, 2005

Prague 13 July 2005 Part II

唔得, 我一定要寫呢個先. 因為呢個係我一個人在途上既開始, 哈哈

不過相就欠奉...事緣因為部D cam 早就冇電收左皮, 唯有改用Lomo
以下所有圖皆為事前影落/事後補影的, 哈哈~~



大約七時就與旅伴們於old town square分別了.
而我, 就繼續一個人在逛

我喜歡走路的
在old town square逛了逛, 為我的Russian doll扣針尋完親後
便決定走路回hostel
順道走去tesco買晚餐及手信

走到Mustek車站附近, 便被週圍的installations所吸引



嘩~~~~~~~~~~~~~!!
才剛離開古典味濃的old town square
忽然變成了一個(後)現代的世界
一個很有趣的對比
於是我沿著那堆installations 向左走一面影一面看

突然間
發現了前兩天再街上看到poster 又心思思想去的Museum of Communism

(其實呢個公仔都幾似我...)


好奇地走了入去, 感慨良多地走了出來.

一看就近兩小時. 來不及去tesco了, 晚餐就在附近的街邊檔吃吧

其實Prague的街邊檔都頗像m記, 都是售賣hotdog/hamburger之類的
本來是不太能勾起不太喜愛紅肉的太公的興趣
是日為了順應自然的呼噢
太公就走去買了個hotdog



不吃猶自可, 一吃就
嘩嘩嘩, 好味X100000呀~~!
好好味, 連平時不太愛吃腸的太公都覺得好好味
外皮很香很脆的
裏面很鮮的肉汁
配上hotdog包跟mustard剛剛好...

唔得, 聽日要再返dull

結果, 懷著飽足的心情
太公開心地走回hostel


由於是日太累
和新相識的roommates講了兩句就入睡了
(有隻污糟貓本來想涼都唔沖就訓tim...)
本來在睡夢中還聽到有人講"De donde eres?"
爭d想走去搭嗲 "Soy de Edimburgo"
耶~~! 實在是太累function唔到啦...唔制唔制~~~!

No comments: