Wednesday, November 02, 2005

Barcelona Diary 2 Sept 2005

今日..今日本來想去Palau Guell的, 點知有人係條街度來回行左兩次都唔見. 哎吔...係邊呀...? 明明個路牌指住果噃...無論係街頭定街尾個牌都指向條街果噃...咁唯有行多次. 好在今次前面有個鬼佬對住個屋頂係咁影....順勢一望...似啦! 似啦!! 不過下面就成個地盤咁...原來由上年10月開始close, 到出年好似係april先開返...頂!! 後年請早!!

於是...哈哈. 之前係La Rambla個街市度行過, 見到有好多貝殼類海產, 好新鮮....仲有d呢, d殼好有光澤, 好大, 好似好好味咁既巨蜆!!! 垂涎左好耐, 今日咁arm, 行左一個week又幾攰, 不如就一嘗心願, 買返屋企整啦!! (因為買既話就要坐車返屋企....咁有d慳妹因為想慳錢所以每日放學都係行路返屋企的....除左Thursday 因為行得太遠impossible to walk back home之外...

嘩. 將最大既五隻拎左去燒, 而剩底果四隻就同farmfood既 (唔...寫到呢度, 好掛住間Farmfood呀~~~~~~~~~~~~!!!) Savory rice 一齊煮...哈哈. 狂吞左7隻 (因為savory rice係煮定for future的, 所以只係食左少少.), 加一碗湯, 加幾塊toasts, 加隻桃, 加隻蛋, 加杯yoghurt...(嘩!! 今日暴食日, 早餐食左一份Catalan Cream, 一罐naranja, 家下仲...(註: 夜晚仲有人食埋剩底既飯同蜆...哇哈哈...仲有成包nuts呀...死啦今次.....)

個肚裝左7隻巨蜆既人咁就走上山...冇計, 個肚重左咁多係辛苦過平時的. 仲有少少wing tim. 行過Martin提及過的Internet café, yee...係咪因為下畫冇開喎...於是直上, 上到去阿Gaudi死既果個hospital度. 係, 佢係果度死的. 佢係俾架tram撞車, 送左去果間醫院, 三日(定兩日)之後死的.

聽日就搬房啦, 同alexandra住...唔...等我今日做晒d自閉野先....哈哈!!


本來佢地話要去食日本野的...日本野!! 去左Edinburgh成年, 好記得, 除左有一次係Liverpool度食過Boots既sushi, 同埋自己整既玉子燒同親子丼之外, 就冇食過啦...嗚. 好想去的, 但怕會好貴, 就咁就破左我慳左成個禮拜既成果....唔制! 最後Martin佢地都話唔去而改去佢地最愛既Starbucks, 咁就算咯. (咁只得Miguel 同 Mira去) 本來佢地仲想出去的, 但最後都冇咯...佢地去左Miguel度, 我就因為太眼訓忍唔住訓左, 怕且佢地返黎只係會見到死屍一條....

No comments: