Wednesday, November 02, 2005

Barcelona Diary 3 Sept 2005

今日佢地個個都走晒啦. 仲以為佢地會好late先起身, 結果就係miss左Martin同Tristen. 剩返Mira咋...同埋果個我點都Figure out 唔到佢個名係點拼既女仔...哈哈. 佢地都走埋 (要去France呀人地...)之後, 到我執, 然後係廳坐左一陣之後, 就有Cleaning ladies黎. 一輪咀咁, 好搞笑, 但係我唔明咯....好左其中一個好似識聽英文咁, 我講既野佢都好似明咁...好在~~~

然後Alexandra同埋阿Sinead就黎啦. 因為Sinead班機係七點, 所以佢黎借訓一陣. 點知恐怖野就發生勒. 突然間Susie殺上黎...真係用個殺子係冇錯既, 因為佢真係殺氣騰騰。因為吹水吹得太開心, 果時阿Sinead真係訓左冇耐咋...就算explain左俾Susie知話Sinead只係黎訓一陣, 佢班機係七點, 佢都好惡死咁走去嘈醒Sinead, 好惡咁同佢講話佢唔可以留係度... 真係嚇親我地個心仔s呀, 以前大家都以為Susie好nice, 原來係一隻笑面虎, a tiger with a smiling face!! 仲嚇到Sinead即刻走都走唔切tim呀...

好啦, 咁送走Sinead, 食過Lunch, 就爬左上Parc Guell...一路上一路係度回憶返同Sinead吹既水, 以及前幾日對呢個city既感覺...唔...唔可以話我唔鐘意, 但好大可能係因為我係Edinburgh – 一個係去過既人聽到都會哇哇哇(係呀, Sinead一聽到即刻係度哇哇哇!!), 真係好靚x10000既地方, 所以幾乎去到邊都冇得比咁. 同埋...正如vivian所講, Barcelona 只係一個city咁...more precisely, 冇乜佢自己個格, 即譬如, 係Edinburgh, Aberdeen, Glasgow, Skye, or Manchester咁, 你會好feel到佢係...係啦, 係Edinburgh/Aberdeen/Glasgow, Skye, Manchester...既感覺. 但係Barcelona就冇, 果度 “格” 係仲弱過Sterling & Windsor (which is, 咁多個我去過既British town入面個格最弱果兩個)...可能真係太Metropolitan. 但個問題係例如London, Hong Kong, Paris, 都好大好Metropolitan, 但就都好有自己個格...Barcelona真係好似好弱咁. 所以一直都未到勁勁like...反而真係, Andalusia果幾個cities有格好多.

不過, 講咁多, Barcelona勝在有Gaudi. 真的. Gaudi真係為Barcelona生色不少. 之前個Casa Gaudi, La Padera等都已經教我嘩嘩聲, 對佢既才華佩服不已. 但畢竟呢d都只係屋仔....但個Parc Guell真係超大超靚....好fab, 好gorgeous!! 真係....我唔知點講, 但係覺得好多野都好神奇, 會想知點起, 同埋點會諗到係咁起...(好似以前pure math 蔡sir教我地做數要從答案諗返上去睇下係點arrive at 個answer 的.)

In the Parc I saw a dead pigeon...it shocked me. That’s the first time I saw a dead bird. The idea that ‘death is so close’ scares me....yes, somehow I can feel death is close... yet, what to regret if you flied high before death? The length doesn’t matter...or does matter that much. Yet, it still scares...

唔...去完個Parc我like Barcelona多左...好佩服d Gaudi....不過問心, 都係like南部既cities多d....我諗Barcelona係我心目中仲未可以同Granada睇齊的....唔...同Antequera 差唔多咁 (去vacation當然係Antequera!! 但住真係Barcelona 好好多...不過總係覺得Barcelona有d唔嗲唔吊咁...住又唔想住呢度喎老實....就算d野唔係貴都係咁話) 不過仲係爭Seville 同 Nerja 一截...好似...好怪, 睇d Modernisime既野, 同埋d週街都係既Shops, 名店咁, 好似好Sophisticated...但d人又唔係太係既jar 喎....怪怪....不過點都好, 好like 佢地個port, 條La Rambla, 同個Parc Guell!! 希望2 weeks 之後我會覺得Barcelona勁good啦!!

No comments: