Wednesday, November 02, 2005

Barcelona Diary 30 Aug 2005

La Pedrera
冇, 冇去攞佢個free既audio guide就有少少噪味. 不過算. 我自己睇都ok. Gaudi真係勁, 只計個弧度呢? 將楝榙要受既力整成重量用rope/cloth吊出黎就ok...好聰明既architect!! 同埋真係好靚. 好有美感. 而且咁就唔會有waste.
Casa Les Punxes
Sagrada Familia
本來俾完五個大洋入到去既我好失望, 乜咁架, 裝晒修咁, 回水得唔得. 後來知其實整左好耐, 而且要到2025年先整完...算, 到時我樹葉有成, 再黎個豪華團, 哼!!
又係好靚, 好clever既design, d 榙相連的. 同埋出面既facades都好靚, 好...唔. Symbolic + cubism, 有hidden symbolic meanings架好多野....真係又好鬼靚. 同埋行上去呀. 雖然行到死死下, 但近距離望佢個榙頂就真係勁嘩嘩嘩..
同埋, 第一次買souvenir, 亦應該係the only time. 唔. 好串lor, 10 euros先可以用visa早響啦仆街. 搞到我要買多隻杯, 雖然靚...
不過好彩屋企附近果間supermarcado可以用visa, 買得個5 euros唔到既野都得. 哈...

同埋Flatmates 落左 pub tim ah..
本來諗住係度慘死, 冇friend, 班flatmates 又講晒german咁. 但好好人架其實. 尋晚阿邊個 (d german名好難, forgive me) 已經那住支vino黎問我要唔要飲. 不過尋晚我實在係太辛苦太頭痛唔得呀. 今日martin黎搵我一齊落pub, 雖然冒住到後尾會冇錢既危機, 但我都要去...(聽日返唔到學唔算危機)
其實同german去都有少少悶. 佢地唔會太adapt to spanish果種clubbing...不過我都係, 只係我諗我會dance. 不過都好好呀, 個feel, 仲識到阿Miguel... 唔. 好好. 出去吹下水好過黎係屋企, 自閉會死的. 哈.

No comments: